Sider

01.07.2014

Intervall juli 2014 spilleliste

Nå er endelig spotify tilbake men, den har slettet den gamle profilen min... Så nå holder jeg på å oppdatere og føre over riktig her på bloggen (tar bare litt tid...)

Gleder meg til å kjøre ny spilleliste på intervalltimen min i morgen! Kjente at vi trengte noe nytt nå.



1. Wiggle - Jason Derulo - 82 BMP - Oppvarming
2. Waves - Robin Schulz Radio Edit - 128 BMP - Oppvarming - Sitte/Stå
3 - 1 Red lights - Tiësto - 128 BMP - Sitte/Stå
4 - 2 5 fine frøkner - Gabrielle - 116 BMP - Sitte - tempo
5 -3 Where The Hood At- DMX-  124 BMP - 8 sek sitte/ 8 sek stå
6 - 4 Maria- Katastrofe - 136 BMP - Stå vers / Spurte (sittende) refreng
7 - 5 Blame it on the boogie - The Jacksons - 120 BMP - Roe ned 1-1,5 min og stå resten av sangen
8 - 6 Do it Again - Röyksopp 124 BMP - 8 sek sitte/ 8 sek stå
9 - 7 Beach House - Disaster In The Universe 132 BMP - Stå hele sangen
10 - 8 Popcorn - Techno -140 BMP - sitte ca. 15 sek og stå ca. 45 sek og stå de siste 2 min.
11. Undo - Sanna Nielsen - Nedkjøring
12. Løvehjerte - Bajo feat. Nico D - Strekk


Intervall juli 2014/ Indoor cycling

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, takk for at du legger ut treningsprogrammene dine. Spinninginstruktøren min var mye borte i vår, så googlet og kom til bloggen din på jakt etter treningsprogram så jeg kunne vikariere. Fikk gode tilbakemeldinger både på musikk og intervallene. Så kjekt at du oppdaterer :)

Lene Haga Skarnes sa...

Tusen takk, Ben! Det var hyggelig å høre. Godt å vite at mine programmer blir brukt. Bruker jo litt tid på å lage de så er fint om flere får brukt de enn, bare meg. Veldig hyggelig at du deler de gode tilbakemeldingene på program og musikk. Gode timer fremover og lykke til videre med treningen! Mvh. Lene